Komplexní dodávka účetních a mzdových služeb
o všechno se postaráme za vás
Naše společnost nabízí komplexní služby v oblasti vedení účetnictví a informačních technologií. Všem podnikatelům, drobným a středně velkým firmám (vč. příspěvkových organizací) nabízíme profesionální vedení účetnictví, daňovou evidenci/daňové poradenství a také zpracování mezd. Již 18 let se staráme o to, aby naši zákazníci byli spokojeni. Nemusíte jezdit k nám, my přijedeme k vám.
Naše společnost využívá všechny možné zákonem schválené prostředky, abychom snížili veškeré vaše výdaje na daních.
Nemusíte ztrácet svůj čas ani peníze hledáním schopnějších a spolehlivějších účetních, veškerou práci uděláme za vás.
S námi rozhodně nebudete utrácet své peníze za nesmyslné pokuty a penále daňovým orgánům.
Naše odbornost se opírá o tým s více jak 18 letou praxí v oboru. Účetnictví vedeme v souladu se Zákonem o účetnictví a dalších souvisejících předpisů s využitím moderních technologických prostředků a softwaru.
Jednou z našich hlavních priorit je poskytnutí účetní služby klientovi doslova “na klíč”. Klient nám předá veškeré podklady a vše ostatní včetně jednání s finančním úřadem, správou sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovnou zajistíme za něj.
služby, které vám můžeme poskytnout
Pro potřeby vedení firmy:
Zpracování a vedení personální a mzdové agendy.
Výkaznictví pro sociální a zdravotní pojištění.
Poradenství v oblasti daňových aspektů zaměstnaneckých bonusů.
Kompletní mzdový audit.
Příprava a podání daňových přiznání pro:
Outsourcingují se různé podpůrné i vedlejší činnosti, které jsou pro firmu zcela nezbytné.
V souvislosti s Outsouringem se často hovoří o možnostech v oblasti IT (např. o dodávce i pravidelné obnově
hardware a software nebo také o daných službách v oblasti správy počítačové sítě). Může se samozřejmě
jednat také o správu webových stránek i prezentací, firemních profilů na soc. sítích aj.
Nicméně IT oblast není jediná, která je vhodná pro Outsourcing.
Zajišťovat služby prostřednictvím „externí společnosti“ je možné také v oblastech:
Premiér systém je informační a ekonomický software pro řízení menších, středních a středně velkých firem. Nabízí pokrytí všech firemních procesů, rychlou dostupnost a bezpečnost dat, stabilitu, otevřenost a dokonalý přehled o firmě.
Systém nabízí moduly účetnictví, fakturace – dodavatelé, odběratelé, evidenci majetku, zpracování mezd, sklady či modul zakázky. Také lze zpracovávat FO, PO a příspěvkové organizace.
Program je určen pro zpracování podvojného účetnictví v organizačních složkách státu, v územních samosprávných celcích, příspěvkových organizacích, neziskových organizacích a u podnikatelů. Svou stavbou plně vyhovuje ustanovením zákona o účetnictví a obsahuje strukturu dat, která zabezpečuje splnění nároků na vedení účetnictví a rozpočtu podle platné rozpočtové skladby.
Gordic respektuje změny v metodice účtování a ve výkaznictví a tyto změny aplikuje při aktualizaci příslušného programového vybavení, které disponuje velkou flexibilitou v závislosti na změny legislativy, tzn., že reaguje na doplňky závazné rozpočtové skladby, doplňky účtové osnovy, změny metodiky účtování a změny v závazných výkazech.
Dokumenty můžete poslat poštou, elektronicky nebo si pro ně přijedeme až k vám do firmy a vy se již o nic starat nemusíte.
Veškeré podklady zpracujeme a díky našemu zázemí vám garantujeme kontinuitu a zastupitelnost. Ohlídáme důležité termíny a vše potřebné.
Vše máte neustále k dispozici v našem on-line systému. Vaše data nejsou uložena jen tak u někoho doma v počítači ani nejsou přístupná komukoliv ve firmě. U nás jsou všechna data v bezpečí.
Máte zájem o naše služby? Neváhejte nás kontaktovat.